alweer meer dan een maand hier - Reisverslag uit Dundee, Zuid-Afrika van JULIAN Hamberg - WaarBenJij.nu alweer meer dan een maand hier - Reisverslag uit Dundee, Zuid-Afrika van JULIAN Hamberg - WaarBenJij.nu

alweer meer dan een maand hier

Blijf op de hoogte en volg JULIAN

23 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Dundee

sawubona!

De tijd vliegt voorbij voor m'n gevoel en ik zit hier alweer 5 weken.

3 weken geleden hadden we 30 tieners op Melusi uit Kempton Park wat een wijk is buiten Johannesburg. ze waren ongeveer tussen de 12 en 15 jaar maar waren al zo ver in hun geloof waar ikzelf ook super veel van geleerd heb. ze stapten op wie dan ook af en vroegen dan of ze voor diegene konden bidden en bemoedigde ze daarna, de kinderpastor vertelde ook dat hij ze al vanaf jonge leeftijd leert om open te zijn over hun geloof. we zijn die week ook nog naar een farm geweest met het kempton park team waar allerlei wilde dieren waren. Het was moeilijk om weer afscheid van ze te nemen omdat ik met sommige al zo'n hechte band had opgebouwd.

2 weken geleden moest ik mijn getuigenis vertellen tijdens een team meeting wat ik best moeilijk vondt om te doen. iedereen vond het een mooie getuigenis en waren erdoor geraakt terwijl ik dacht dat het niet veel bijzonders was. Ik merk ook wel dat ik steeds meer groei in geloof en dat ik steeds meer leer over jezus waardoor ik ook anders begin te denken over dingen. Ik leer de mensen ook beter kennen, ook tijdens de outreaches leer ik de mensen kennen waardoor je ook makkelijker met ze praat en zij ook meer vertellen.

Afgelopen zaterdag ben ik naar de drakensbergen gegaan samen met alle nederlanders ik vond het daar super mooi en we hebben een gezellige tijd gehad daar.










  • 23 Oktober 2017 - 22:41

    Papa:

    Ben trots op je ,groei vrijmoedig in geloof , leer en breng in pratijk .
    Groeten papa

  • 25 Oktober 2017 - 21:26

    Beppe:

    Julian wat fijn dat je het daar zo naar de zin hebt,en dat je zo met de andere jongeren omgaat.
    fijne gesprekken daar leer je weer van .een dikke knuffel van je beppe

  • 25 Oktober 2017 - 21:36

    Joke H. :

    Bedankt voor je verslag.
    Grappige contrast foto samen met de jongen en de voetbal.
    Zo te lezen is er veel te leren in soeloeland.

  • 03 December 2017 - 13:35

    Jacqueline Meijer :

    Hey Julian,
    Ik vind je verhalen heel mooi om te lezen.
    Maar ook de groei in je geloof is bijzonder.
    Gezegende tijd verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

JULIAN

Actief sinds 18 Sept. 2017
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 5710

Voorgaande reizen:

18 September 2017 - 03 Mei 2018

8 maanden naar zuid-afrika

Landen bezocht: